Tisztelt Olvasó!
Az iroda létszáma 9 fő. Munkánk nagyon szerteágazó. 2013. január 1-jétől a Csurgói Közös Önkormányzati Hivatal létrejöttével Csurgónagymarton, Porrog, Porrogszentkirály, Porrogszentpál, Somogybükkösd, Somogycsicsó, Szenta községek, valamint Csurgó Város Képviselő-testületének működésével kapcsolatos feladatokat látjuk el.
Irodánkhoz tartozik még az oktatás,- kultúra, sport,- egészségügy, szociális- és egészségügyi alapellátásokkal, rendezvényszervezéssel, valamint a hivatal ügyiratainak iktatásával, irattározásával kapcsolatos feladatok ellátása. Szintén az iroda munkatársai végzik a közfoglalkoztatási programok teljes körű koordinálását és személyzeti ügyeit.
Amennyiben kérdése adódik, ügyintézőink ügyfélfogadási időben állnak szíves rendelkezésére!
A hivatal ügyfélfogadási rendje a következő:
Hétfő: 8:00-12:00, 13:00-16:00
Kedd: Nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8:00-12:00, 13:00-16:00
Csütörtök: 8:00-12:00
Péntek: Nincs ügyfélfogadás
A fentiekkel, illetve az iroda működésével kapcsolatos szíves észrevételeit, kérdéseit várom az alábbi elérhetőségeken:
e-ma:il aljegyzo@csurgo.hu
Tel.: + 36 82/571-025
Szervezeti felépítés
Lantos Sándor
aljegyző, önkormányzati irodavezető
Elérhetősége: 06-82/571-025
e-mail: aljegyzo@csurgo.hu
Árvainé Varga Hajnalka
titkárnő
Feladatai: polgármester, alpolgármester ügyviteli, szervezési feladatainak ellátása; választások, népszavazások lebonyolításának szervezése, adminisztratív feladatainak ellátása
Telefon: 82/471-388/157
e-mail: arvai.hajni@hivatal.csurgo.hu
Balogh Mónika
képviselő-testületi ügyintéző
Elérhetősége: 06-82/471-388 – 139. mellék
e-mail: baloghmony@hivatal.csurgo.hu
Feladatai: Porrog, Porrogszentkirály, Porrogszentpál, Somogybükkösd községek területén működő önkormányzatok, nemzetiségi önkormányzatok, társulások üléseinek előkészítése, szervezése, egyes előterjesztések, valamint az ülések jegyzőkönyveinek elkészítése, a jegyzőkönyvek felettes szervhez történő felterjesztése, az önkormányzati rendeletek, határozatok elkészítése, nyilvántartása, továbbá az Önkormányzati Iroda vezetőjének - távolléte esetén történő - helyettesítése.
Viola Ernő
oktatási és kulturális ügyintéző
Elérhetősége: 0682/471-388 127-es mellék
e-mail:
Feladatai: Közneveléssel, közoktatással kapcsolatos feladatok ellátása, ösztöndíjak kiírása és azok lebonyolítása. Oktatási intézmények jogszabályból adódó fenntartói felügyelete. Közművelődésről szóló törvényi, helyi rendeleti feladatok ellátása. Települési önkormányzat sporttal kapcsolatos feladatainak koordinálása. Esélyegyenlőségi hiányosságok felmérése.
Kovács Krisztina
iktató ügyintéző
Elérhetősége: 471388/151
e-mail:
Feladatai: iktatás, irtattározás
Kocsis Gyöngyi
iktató ügyintéző
Elérhetősége: 471388/150
e.mail: csetene.gyongyi@hivatal.csurgo.hu
Feladatai: beérkező levelek, kérelmek iktatása, irattározása. Rendezvények lebonyolításában való részvétel.
Szabóné Molnár Zsuzsanna
koordinációs ügyintéző
Elérhetősége: 0682/471-388 111-es mellék;
e-mail: szmzsuzsu@hivatal.csurgo.hu
Feladatai: ellátja a Képviselő-testületi ülések, és a jogi személyiségi társulások üléseinek előkészítésével, szervezésével kapcsolatos technikai feladatokat. Ellátja Csurgói Közös Önkormányzati Hivatal jegyzőjének titkári feladatait.
Csejteiné Ancsin Andrea
személyügyi ügyintéző
Elérhetősége: 06-82/471-388 130-as mellék
e-mail: csejteine@hivatal.csurgo.hu
Feladatai: munkaviszony létesítése, megszüntetése, családtámogatási ellátások igénylése. A jogviszony fennállása alatt a módosítások nyomon követése. A munkaüggyel kapcsolatos nyilvántartások, jelentések elkészítése. Kapcsolattartás a Magyar Államkincstár Illetmény-számfejtési Irodájával.